Un retailer anunţă că piaţa de echipamente şi accesorii destinate sporturilor în aer liber va creşte cu 30% în acest an

0
80 vizualizari
Piese din aur, de tipul celor aflate in tezaurul Bancii Nationale a Romaniei transportat la Moscova in 1916 si 1917, sunt prezentate in cadrul unei expozitii la sediul Bancii Nationale a Romaniei, in Bucuresti, luni, 29 aprilie 2013. În prezent, rezerva de aur se situeaza la 103,7 tone (4,17 miliarde euro), ceea ce plaseaza România pe pozitia a 34-a în calsamentul mondial privind rezervele de aur, condus de SUA cu peste 8.000 de tone. OCTAV GANEA / MEDIAFAX FOTO

Piaţa de echipamente şi accesorii destinate sporturilor în aer liber va creşte cu 30% în acest an, de la un nivel de 2,3 miliarde lei anul trecut, estimează compania Maia Outdoor, retailer autohton ce comercializează echipamente pentru drumeţie şi alpinism. “În anul 2018, piaţa produselor şi echipamentelor sportive va creşte substanţial mai ales în contextul în care există clar o creştere a interesului pentru activităţi outdoor, o creştere a dorinţei clienţilor noştri de a se deconecta complet de agitaţia urbană şi de a se reconecta la natură, de a evada şi de a se întoarce la libertate”, a declarat Dumitriţa Luncanu, coproprietar Maia Outdoor, într-un comunicat.

Oficialii companiei spun că românii au devenit mult mai pretentioşi, îşi doresc să achiziţioneze produse de calitate, să fie consiliaţi, să facă alegerea în cunoştinţă de cauză şi, mai mult, refuză să achiziţioneze produsele de care poate să depindă sănătatea, siguranţa şi poate chiar viaţa lor, din magazine de tip mass-market. ”Astfel, ţinând cont că tendinţa la nivel mondial este alegerea cumpăraturilor online versus celor tradiţionale prevedem o sofisticare a alegerilor clienţilor români iubitori de sport şi utilizatori de echipamente sportive şi accesorii, fapt ce va determina o creştere substanţială a segmentului de vânzări online în piaţa din România pe acest segment”, a adăugat Dumitriţa Luncanu.

Aceasta spune că tehnologia câştigă teren şi în sport. ”De la beţe pentru schi cu senzori, dispozitive de schiat indoor cu multiple funcţii şi tehnologii avansate, căşti şi ochelari cu ecrane pentru realitatea virtuală, toate sunt menite să ducă lumea sportului la un alt nivel senzorial”, precizează Vlad Luncanu, coproprietar al companiei, conform news.ro.

LĂSAȚI UN MESAJ

Mesaj
Nume

Verificare antispam *