Acasă » EVENIMENT » Cât te costă un bilet dacă vrei să mergi la mare cu „Trenurile Soarelui”
pmp

Cât te costă un bilet dacă vrei să mergi la mare cu „Trenurile Soarelui”

Turiştii care doresc să meargă în vacanţă pe litoralul românesc şi în Delta Dunării pot călători şi cu „Trenurile Soarelui”.

Programul, derulat de CFR din 14 iunie şi până pe 8 septembrie.

Biletul costă 78 lei – clasa a II-a, 115 lei – clasa I

Durata călătoriei cu trenul din București până în Constanța este de aproximativ 2 ore și 20 de minute și vor cicula la interval de o oră sau două. Biletu costă 78 de lei la clasa a doua, iar pentru clasa întăi călătorii au de plătit 115 lei.

Trenul Satu Mare – Mangalia face nu mai puţin de 19 ore şi zece minute, iar la clasa a doua biletul costă 188 lei. Există şi posibilitatea de a călători la cuşetă de şase locuri contra sumei de 240,05 lei.

Biletul Iaşi – Mangalia la clasa a doua este 141 lei, iar din Cluj-Napoca la Mangalia costă 166,5 lei, la aceeaşi clasă.

Dacă biletul este cumpărat din timp, dus-întors sau pentru mai multe persoane, există posibilitatea unor reduceri. Reduceri sunt oferite de CFR şi pentru biletele achiziţionate online.

Din ce oraşe pleacă „Trenurile Soarelui”

CFR Călători oferă trenuri directe dinspre 14 mari oraşe din România, între care Arad, Timişoara, Oradea, Satu Mare, Baia Mare, Cluj-Napoca, Târgu Mureş, Braşov, Suceava, Iaşi, dar asigură şi conexiuni rapide din Gara Bucureşti Nord prin intermediul trenurilor care circulă la una-două ore pe ruta Bucureşti Nord – Constanţa şi retur.

Timp de 3 luni, 30 de trenuri directe (15 dus şi 15 întors, inclusiv ramurile aferente), din care 14 trenuri (7 dus şi 7 întors) au ca destinaţie sau punct de plecare Mangalia, cel mai sudic oraş al României.

Sursa: National.ro

About Redacția

Lasă un răspuns

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Vezi și

România, loc dezonorant în rândul țărilor UE cu cea mai mare rată a violenței asupra femeilor în cuplu. „Este un indicator alarmant” 

România ocupă loc dezonorant în rândul țărilor Uniunii Europene cu cea mai mare rată a ...