Acasă » REGIONAL » Pascani » Sistem de monitorizare pentru angajatii din Primaria Pascani

Sistem de monitorizare pentru angajatii din Primaria Pascani

La Primaria Pascani s-a achizitionat recent un sistem electronic de evidenta a intrarilor si iesirilor pentru angajati. Potrivit purtatorului de cuvant al Primariei, Cristian Menegon, s-a demarat aceasta investitie deoarece a aparut o modificare in Legea 53\2003. “Pentru a clarifica situatia legata de introducerea unui sistem electronic de evidenta a intrarilor si iesirilor in Primaria Municipiului Pascani, va transmit urmatoarele: Ordonanta de Urgenta nr.53 din 4 august 2017 privind modificarea si completarea Legii nr.53/2003 – Codul muncii, Articolul  119 se modifica si va avea urmatorul cuprins: “Angajatorul are obligatia de a tine la locul de munca evidenta orelor de munca prestate zilnic de fiecare salariat, cu evidentierea orei de incepere si a celei de sfarsit a programului de lucru, si de a supune controlului inspectorilor de munca aceasta evidenta, ori de cate ori se solicita acest lucru”.
Astfel, nu primarul sau alte persoane din conducerea Primariei vor sa “puna presiune pe functionarii publici”, asa cum s-a auzit, ci este vorba despre aceasta modificare legislativa ce trebuie aplicata. In concluzie, incepand cu luna octombrie 2017, se va intra si se va iesi doar pe baza de cartela, generandu-se automat conform soft-ului aferent sistemului achizitionat si pontajul lunii. Momentan vom merge  în paralel cu pontajul clasic, urmand ca ulterior tot ceea ce inseamna evidenta iesirilor si intrarilor din Primarie sa fie generata de acest soft”, se precizeaza intr-un comunicat de presa.

About Catalin MIHAILA

Jurnalist Redactor - șef

Lasă un răspuns

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Verificare antispam *

x

Vezi și

Societăți din Podu Iloaie luate la control de polițiști. Amenzi de peste 45.000 lei

La data de 8 august a.c., în intervalul orar 08.00 – 12.00, polițiștii din cadrul ...